sâmbătă, 23 aprilie 2016

Review Lapte demachiant hidratant cu extract de gutuie Elmiplant

    Hei, fetelor! 
 Bine ati venit pe blogul meu!


 O sa incep prima postare cu un review despre Laptele demachiant hidratant de la Elmiplant si despre cum mi-a influentat tenul folosirea acestui produs. 


 In primul rand, vreau sa stiti ca tenul meu este unul mixt, cu tendinta de ingrasare in zona T si suprafata uscata in zona obrajilor, asa ca am ales gama SKIN MOISTURE cu EXTRACT de GUTUIE speciala pt acest tip de ten.

 Produsul e imbogatit cu extract de gutuie 100% natural si contine complexul HYDRO NUTRIENT ce previne deshidratarea pielii astfel venind in ajutorul zonelor uscate. Nu contine parabeni, coloranti si parafina. Se foloseste pentru demachierea fetei si gatului. Este ambalat intr-un flacon de 200 ml care, la usoara presiune, elibereaza produsul. 

 Are un miros placut, usor dulceag de gutuie ceea ce imi place foarte mult la el. Consistenta este cremoasa. Il folosesc in fiecare seara pentru indepartarea machiajului. De obicei am nevoie de 2 dischete din bumbac pe care aplic cateva picaturi din produs. Daca am purtat in ziua respectiva un machiaj mai incarcat atunci e nevoie de 3 dischete pentru a sterge si ultimele urme de machiaj. Nu incarca tenul si imi simt pielea hidratata. 

 Un minus ar fi ca inainte de culcare,daca nu aplic si o lotiune tonica dupa laptele demachiant, dimineata ma trezesc cu tenul foarte gras, lucru care nu se intampla cand folosesc si tonerul tot din gama lor. In ceea ce priveste demachierea ochilor, nu scrie pe ambalaj ca ar fi potrivit pt asta asa ca eu folosesc de obicei o apa micelara sau un demachiant bifazic (voi face in curand un review si pentru aceste produse). 

                                        Va las si o poza cu ingredientele mai jos:


 Pretul este accesibil si totodata este un produs usor de procurat, el gasindu-se in majoritatea hipermarketurilor, farmaciilor si plafarelor.

 Per total pot spune ca sunt multumita de acest lapte demachiant iar nota mea este urmatoarea: 8/10.

Voi ce parere aveti despre acest demachiant? L-ati incercat? Daca da, ce efecte a avut asupra tenului vostru?

 Va pup!

Un comentariu:

  1. Ma bucur sa regasesc acest produs printre preferintele altor persoane.Sunt incantata de rezultatele demachiantului cu extract de gutuie.

    RăspundețiȘtergere